Зад марката стои компанията БГК АД
Minimart се присъедини към членовете на Сдружението за модерна търговия (СМТ). Minimart e български бранд удобни хранителни магазини с търговска площ между 50 и 120 кв.м, стартирал дейността си през март 2023г. Зад марката стои компанията БГК АД с екип от опитни експерти в ритейл бизнеса, обединени около идеята да създадат най-голямата и най-популярната верига от удобни хранителни магазини в България.
Веригата има 95 опериращи магазина в София, Пловдив, Бургас, Пазарджик, Перник и Асеновград. Темповете на растеж са много високи и до края на годината се очаква да има 150 обекта, навлизайки и в други градове на страната. Мисията на веригата e да бъде най-близо до клиентите си, като им спестява време и създава максимално удобство и комфорт чрез внимателно подбран асортимент за техния ежедневен пазар, посочват от компанията.
Повече можете да видите на https://mini-mart.bg/
Членовете на СМТ са водещи компании в сферата на търговията с бързооборотни стоки, бяла и черна техника, продукти за грижа за здравето, дрогерийни продукти и строителни материали и оборудване. От създаването си сдружението защитава техните интереси при стриктно спазване на утвърдени добри практики, на конкурентното право и на принципа на плурализъм при определяне на приоритети за дейността и при вземането на решения.
По данни на ИПИ съвкупният ефект, измерен през създаденото пряко и допълнително вътрешно търсене от дейността на компаниите от модерната търговия през 2022 г., надхвърля 11 840 млн. лева:
- Близо 6,2 млрд. лева разходи за доставени от български компании стоки, изпълнени услуги и реализирани инвестиции и над 870 млн. лева платени нетни заплати на наетите;
- Около 4,2 млрд. лева допълнителни (вторични) ефекти по веригата на стойността, създадени благодарение на дейността на доставчиците на стоки и партньорите на веригите;
- Над 500 млн. лева индуцирани (третични) ефекти от потреблението на дохода на домакинствата на наетите в модерната търговия в отраслите, доставящи потребителски стоки и услуги.