Shell България се присъедини към Сдружението за модерна търговия (СМТ)

Shell България присъства на българския пазар от 1991 г. и днес е сред водещите компании в продажбата на горива в страната. Компанията е представена с мрежа от над 100 търговски комплекса, които всеки месец обслужват повече от 1 000 000 клиента. В отговор на нарастващите изисквания на клиентите, компанията поставя акцент върху развитието на магазините към своите търговски комплекси. Следвайки последните тенденции при т. нар. „удобни магазини“, Shell инвестира в превръщането на своите локации в дестинации за качествена храна докато сме на път. Новите Shell Café предлагат прясно приготвени храни и напитки, здравословни продукти и гурме артикули.

 

„Shell е не само търговец на горива, ние предлагаме в магазините на нашите търговски комплекси клиентско преживяване като инвестираме в създаването на ангажираща среда, носеща приятни емоции за нашите клиенти. За нас е важно да следим и да се съобразяваме с тенденциите на пазара и предпочитанията на потребителите и да обменяме добри практики с членовете на Сдружението за модерна търговия. Фокусът ни е върху внедряването на технологии и иновации, с които да подобрим изживяването в нашите магазини, прилагането на практики за устойчиво развитие в търговската ни мрежа и клиентско обслужване на най-високо ниво“, коментира Николай Богданов, търговски директор на Shell България.

 

„Приветстваме присъединяването на Shell България и вярваме, че тяхното членство ще добави експертиза и добър опит в усилията ни за подобряване на бизнес средата в страната“, заяви Николай Вълканов, изп. директор на СМТ.

За СМТ

 От основаването си през 2010 г. Сдружението за модерна търговия (СМТ) обединява едни от най-големите търговски вериги с над 750 обекта и близо 24 000 служители в цялата страна. Членовете му са водещи компании в сферата на търговията с бързооборотни стоки, бяла и черна техника, продукти за грижа за здравето, дрогерийни продукти и строителни материали и оборудване. От създаването си сдружението защитава техните интереси при стриктно спазване на утвърдени добри практики, на конкурентното право и на принципа на плурализъм при определяне на приоритети за дейността и при вземането на решения.