Пазарът на бързооборотни стоки в България през 2017 г. се е увеличил с 2% и е стигнал 10.5 млрд. лв. по данни на ICAP. Най-големите 10 компании държат общо около 39% от пазара. Ето пазарните им дялове според ICAP.
Кауфланд България – 13.8 % (58 магазина)
Лидл България – 7.9 % (86 магазина)
Билла България – 6.8 % (118 магазина)
Фантастико – 3.9 % (41 магазина)
Т-Маркет – 2 % (65 магазина)
Метро Кеш енд Кери България – 1.4 %* (11 магазина)
ЦБА – 1.4 % (62 магазина)
Жанет – 0.7 % (4 магазина)
Триумф – 0.6 % (10 магазина)
Фреш Маркет – 0.6 % (26 магазина)
* включва само продажбите на дребно, които представляват около 1/5 от общите продажби на компанията