Сдружението за модерна търговия (СМТ) и департамент “Медии и комуникация” на Нов български университет (НБУ) стартират серия от мастър класове на утвърдени български бизнес лидери за студентите в програми “Връзки с обществеността” и “Журналистика”. Проектът е част от инициативата на сдружението MORE THAN TRADE Alumni, която има за цел да ангажира обучаващите се с теми като вътрешноорганизационна култура, ролята на журналистите в борбата с фалшивите новини, дезинформцията и пропагандата, значението на комуникацията при въвеждането на еврото и опитите да се насажда страх и несигурност и много други. Мастър класовете ще се провеждат в рамките на семинара “Знания за ПР практици и журналисти”.
MORE THAN TRADE възниква през 2023 г. като национален форум за модерна търговия, който има за цел да представи съществуващите предизвикателства пред бранша в Европейския съюз и възможните решения за тях с фокус върху ролята на сектора като инвеститор, работодател и двигател на устойчиво развитие. Само за една година проектът се утвърждава като платформа, която обединява серия от регионални събития за медии и експерти в най-големите градове в страната, а второто издание на събитието в София през 2024 г. е вече с международно участие. MORE THAN TRADE Alumni е следващата логична стъпка в развитието на проекта, която има за цел да събере гледните точки на утвърдени професионалисти с дългогодишен опит и млади хора в началото на кариерното си развитие по теми с обществено значение.
На снимката: Доника Ризова, директор комуникации в ролята на първи лектор в майсторските класове на СМТ
На снимката: Николай Вълканов – изп. директор на СМТ. Темата на майсторския клас бе: Предизвикателства пред модерната търговия и необходимост от критично мислене при ползване на източници в икономическите новини