Компании членуващи в Сдружение за модерна търговия участваха в „InteliFresh 2022 4.0.“

Единственият форум, който среща всички по веригата „от градината до щанда“, се завърна на събитийната сцена след кратко прекъсване поради ковид ограниченията.
В залите на Интер Експо център в София се срещнаха лидери в производството на плодове и зеленчуци, преработватели, търговци и доставчици за да обменят знания и идеи, и да намерят бизнес партньори.

От 2019 г. Посолството на Кралство Нидерландия в България е официален партньор на  InteliFresh и тази година във форума взе участие  Нидерландска бизнес мисия с фокус върху овощарството и производството на оранжерийни зеленчуци.

Екипите на „Кауфланд България“, „Фантастико“, „Промаркет“ и „Т маркет“ проведоха интензивни срещи с български производители и осъществиха нови партньорства. Компаниите заявиха своята ангажираност към дълготрайно сътрудничество в сектор „Плодове и зеленчуци“ с производители от цялата страна.

Участниците във форума имаха възможност да се срещнат и с доставчици на различни решения за индустрията – от планиране и проектиране на производстсвото, през отглеждането, прибирането, охлаждането, пакетирането и реализацията на продукцията.

Повече за събитието и участниците в него вижте на :

www.agroevents.eu

По време на събитието Марчела Абрашева, регионален директор за Югоизточна Европа на агенция „Kantar“ представи данни за „Потребителски нагласи при покупка на плодове и зеленчуци”. Проучването бе подкрепено и с информация от Евробарометър за инфлацията и отражението й върху търговските обекти.

Newsletter_inflation_Eurobarometer_KANTAR

ShoppingBehaviour_FruitVegetables_KANTAR_Onepager_v1