Main Navigation

Сдружение за модерна търговия
BulgarianEnglish
  • Начало
  • За сдружението
    • За нас
    • Управление
    • Устав
    • Етични правила
    • Принципи
    • Декларация
  • Членове
    • Членове
    • Стани член
  • БГ Производители
  • КСО
  • Новини
  • Медия център
  • Контакти
  • Bulgarian
  • English

КСО

Начало > КСО > Страница 2

  • Общество
  • Партньорски каузи
  • ЕКО

21 участници завършиха първата академия за „Разнообразие, равнопоставеност и приобщаване“

През есента ще започне записването за второто издание на инициативата   Общо 21 участници завършиха първата в страната сертифицирана академия за „Разнообразие, равнопоставеност и приобщаване“. Тя е организирана от Съвета на жените в бизнеса в България (СЖББ) и Стопанския факултет на СУ „Св. Климент Охридски“ в партньорство с Лидл България. Програмата си поставя за цел да

Прочети повече

ФАНТАСТИКО СПИРА ОСНОВНАТА СИ ХАРТИЕНА БРОШУРА ЗА ДЕНЯ НА ЗЕМЯТА

                                                            Компанията започва постепенно намаляване на тиражите ФАНТАСТИКО спира основната си хартиена брошура по случай Деня на Земята, 22 април. Клиентите на търговската верига няма да

Прочети повече

По Великден клиентите на Kaufland могат да дарят за хора, нуждаещи се от лечение

Кампанията „ДАРИ“ в партньорство с DMS с кутии във всички хипермаркети на веригата ще продължи до 9 май включително За Великден Kaufland България и дарителската платформа DMS реализират поредното издание на съвместната си дарителска кампания под мотото „ДАРИ – малкото за теб е безценно за други“. До 9 май включително във всички хипермаркети на веригата

Прочети повече

Lidl и Kaufland въвеждат първите в ритейла автомати за разделно събиране на пластмасови бутилки и кенове

                           Компаниите ще стимулират клиентите да връщат опаковки с ековаучери за пазаруване Lidl и Kaufland са първите търговски вериги у нас, които въвеждат автомати за приемане на пластмасови бутилки и кенове за напитки. За да бъдат стимулирани да рециклират повече, клиентите ще получават

Прочети повече

Екипът на Kaufland получи почетен знак за доброволчество

За поредна година ритейлърът беше отличен с Годишен знак за дарителство в резултат на положените усилия на компанията да насърчава и развива дарителството на работното място и превръщането на благотворителността в част от фирмената култура. През 2022 г. служителите на Kaufland България се включиха в множество инициативи за доброволчество и дарителство на организации и хора

Прочети повече

ИКЕА България „облича“ розово по повод деня срещу тормоза в училище

Шведският бранд подкрепя каузата на „Ден на розовата фланелка“ като част от усилията си за по-добра среда за децата ИКЕА България се включи с активна позиция срещу тормоза в училище по повод Деня на розовата фланелка, който тази година се отбелязва на 22-ри февруари. Целта на кампанията, насочена към масовата публика, е да повиши осведомеността

Прочети повече

ИКЕА изпълнява мисията си за устойчиво развитие

Постиженията за финансовата 2022-ра година включват иновативни методи за ограничаване на климатичния отпечатък и значително увеличение на възобновяемата енергия   Финансовата 2022-ра година (FY22)* отново премина под знака на значителни глобални предизвикателства. Въпреки това ИКЕА успя да реализира съществено важни дейности по изпълнение на стратегията си за устойчивост до 2030 г. Някои от ключовите постижения

Прочети повече

Kaufland България отчете добавената стойност на бизнеса си

Ритейлърът представи новия си Доклад за устойчиво развитие пред медии и НПО сектора     Ритейлърът отчита спестени близо 4 000 т въглеродни емисии през 2022 г. 87% е делът в асортимента на веригата от български производители 90% от служителите са удовлетворени от условията, които компанията предлага   София, 10.02.2023 г. – Kaufland България представи

Прочети повече

Българинът е стабилен и прагматичен в условия на криза, според проучване на Lidl

Здравето и семейството са водещите фактори, които българинът определя като най-важни, за да се чувства пълноценно. Това сочат резултатите от единственото по рода си проучване в България, което измерва индекса на пълноценния живот. Проучването е направено от „Прогрес консулт” по поръчка на Lidl. Сред по-интересните изводи на проучването е, че важността на финансите за пълноценния

Прочети повече

Posts navigation

  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • …
  • 9
  • »

Контакти

Изпълнителен директор:
Николай Вълканов
nikolay@moderntrade.bg

Адрес: гр. София 1331, бул. „Европа“ 171

Организационен секретар:
Галина Тролиева
тел: 0888 99 88 90
имейл: office@moderntrade.bg

Комуникационен директор:
Доника Ризова
тел: 0888 81 45 87
имейл: rizova@moderntrade.bg

За сдружението

  • За нас
  • Управление
  • Устав
  • Етични правила
  • Принципи
  • Декларация

За нас

Сдружението за модерна търговия е юридическо лице с нестопанска цел, обединяващо 13 търговски вериги в България.
Moderntrade.bg © Всички права запазвни