Лидерът в ритейла получи първа награда в категорията „Корпоративна комуникационна кампания“ в годишните награди на Българското дружество за връзки с обществеността
Kaufland България спечели първото място в категорията „Корпоративна комуникационна кампания“ с иновативната си One Stop Shopping концепция в престижния конкурс на Българското дружество за връзки с обществеността – PR Приз. Наградата е резултат от успешната комуникационна кампания за One Stop Shopping концепцията, която позиционира компанията като иноватор, предлагащ ново ниво на преживяване в пазаруването. Последните проучвания сред клиентите на най-голямата търговска верига показват, че те възприемат Kaufland като мултифункционален търговски център, където могат да намерят много услуги под един покрив, но също и като място за социални контакти и преживявания.
Лидерът в ритейла получи PR Приз и в категорията „Комуникационен проект за продукт или услуга“ за „зеления“ си хипермаркет в кв. Горубляне, който беше открит миналата година. Това е петото отличие за обекта на веригата, който е изграден с мисъл за околната среда още от първата копка.
Конкурсът PR Приз се организира за 23-а поредна година от Българското дружество за връзки с обществеността. Той отличава най-добрите кампании в сферата на комуникациите в България. По традиция журито на PR Приз е съставено от опитни комуникационни експерти с различни профили и задълбочени познания в комуникационния сектор.
За Kaufland България
Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1,9 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от над 6 500 служители. През 2023 г. компанията разполага с 63 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,9 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.